Jump to content
L2Lion Forum

Recommended Posts

Bom, a pouco eu estava á procura de uma CP ativa para jogar o server L2 Lion, visto que ate entao nao participava de nenhuma PT. Contudo, recebi o convite dos amigos @T3ddy e Riven para junto com eles liderar uma nova CP. Vamos brincar guys, No life is back :x

PT mage/OL (zaken-Tezza)

14/16 players   24/7

Recrutamento off

LF side competitiva (no zerg): https://www.facebook.com/chateau.briand.169

1 hour ago, Chateaubriand said:

Bom, a pouco eu estava á procura de uma CP ativa para jogar o server L2 Lion, visto que ate entao nao participava de nenhuma PT. Contudo, recebi o convite dos amigos @T3ddy e Riven para junto com eles liderar uma nova CP. Vamos brincar guys, No life is back :x

PT mage/OL (zaken-Tezza)

14/16 players   24/7

Recrutamento off

:/

2 hours ago, Chateaubriand said:

PT mage/OL (zaken-Tezza)

14/16 players   24/7

Recrutamento off

up <3

Boa chateu! Espero que voce levante sua pt que nem levantou no hurricane dando call. levanta gente!

hahahhahahah vcs sao covardes, mas eu nao desisto dos meus JAVINHOS!  :x:x e por sinal com eles eu bati em muita gente hein. :ph34r:

Edited by Chateaubriand

19 hours ago, Tyra said:

Boa chateu! Espero que voce levante sua pt que nem levantou no hurricane dando call. levanta gente!

Nao da pra nao rir com um video desse kkkk depois de 1h de pvp e so minha PT em pé, o "levanta gente" poderia ter sido um "Vao se fuder seus desgraçados, macacos"  kkkkkkkkkkkk. mas ficou o aprendizado de nunca mais jogar com javeiro desgraçado, que querem jogar de archer e nao ficam 1 segundo em pé e a PT mage que joga com 2 click no MA deixando o Gordao BR joga parar á todos  kkkkkkkkkkkkkkkk

Edited by Chateaubriand

1 hour ago, sorybanidopelaterceiravez said:

we fuck teddy in the ASS and we use ant queen as the condomm

u mad bro? I don't play horrible java, the only thing you fucked up was your hand! 😁

Na verdade era a PT do tyga* a minha e do t3ddy so vai jogar o Lion, mas quero ressaltar que a PT do tyga é muito boa, muito melhor que muita PT que joga esses midzinhos que sao carregados por fulano e ciclano. E os meninos javinhas ficaram com raiva pq foram quickados do clan por motivo obvio de ruindade, tadinhos. 

Edited by Chateaubriand

1 hour ago, Chateaubriand said:

Actually it was tyga's PT * mine and t3ddy's will only play Lion, but I want to point out that tyga's PT is very good, much better than a lot of PT that plays these midzinhos that are carried by so and so. And the young boys were angry because they were quicked by the clan for obvious reasons of ruin, poor people. 

You have a big mouth boy... We will see what your party with garbage like t3ddy will do on this server :P 

1 hour ago, YeahThePro said:

You have a big mouth boy... We will see what your party with garbage like t3ddy will do on this server :P 

looooooooooooooooooool WTF bro??? I am not talking about you NIKOS, we are talking about JAVA BR that we have played on hurricane xaxaxaxaxa. I forgot that t3ddy banned US, yes, include me when we are playing with that noob side, they had a fack bad party. Don't worry we will only farm and make some pvps like ALWAYS servers that I played with every party that I played, this is the server goals. If i want to be angry i marry, this game is just fun :ph34r::x

Edited by Chateaubriand

15 minutes ago, Chateaubriand said:

looooooooooooooooooool WTF bro ??? I am not talking about you NIKOS, we are talking about JAVA BR that we have played on hurricane xaxaxaxaxa. I forgot that t3ddy banned US, yes, include me when we are playing with that noob side, they had a fack bad party. Don't worry we will only farm and make some pvps like ALWAYS servers that I played with every party that I played, this is the server goals. If i want to be angry i marry, this game is just fun :ph34r::x

kkkkkkkk

18 hours ago, YeahThePro said:

YTP And ur mental problems... Fish dies by mouth just like u talk a lot and do little.